Designing the User Interface
ISBN9780321601483
Upplaga5
FormatMixed media product
FörfattareBen Shneiderman
Publiceringsår2009-04-16
FörlagPearson
Antal sidor624
SpråkEngelska

Mixed media product • 2009-04-16

Designing the User Interface

av Ben Shneiderman

  • ISBN: 9780321601483
  • Upplaga: 5
  • Format: Mixed media product
  • Publiceringsår: 2009-04-16
  • Förlag: Pearson
  • Antal sidor: 624
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Designing the User Interface

Boken Designing the User Interface släpptes år 2009 och är skriven av Ben Shneiderman.

Den består av 624 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

[Software Engineering / User Interface]Ben Shneiderman & Catherine Plaisantwritten in collaboration with Maxine Cohen & Steve Jacobs Designing the User Interface: Strategies for Effective Human-Computer Interaction provides a comprehensive introduction to the dynamic field of human-computer interaction (HCI). An expanded author team brings unparalleled industry and academic experience to this latest edition. Practical techniques, research-supported design guidelines, and a multitude of current examples and figures illustrate good design principles and practices, effectively guiding readers through their first HCI design projects.The Fifth Edition addresses the profound changes engendered by user-generated content and social media participation, which increase the need for compelling user experiences. Topics covered include:    Current HCI issues, with balanced emphasis on mobile devices, the Web, and desktop platforms    Innovations in social media and social networking    Strategies for enhancing quality of user-generated content    Universal usability, sustainable design, and societal transformation    Spam, privacy, security, and other contemporary challenges    Internationalization issues and customization of consumer electronics    Recent research results and innovative commercial productsThe Companion Website (www.aw.com/DTUI) includes quizzes, links, discussion questions, additional practice opportunities, and resources for both students and professors.Visit www.pearsonhighered.com/cs for more information about Addison-Wesley computing books. To order any of our products, contact our customer service department at (800) 824-7799 or (201) 767-5021 outside of the U.S., or visit your campus bookstore.Addison-Wesley is an imprint of PEARSONAddison-Wesley ComputingLeading Authors Quality ProductsISBN-10:  0-321-53735-1ISBN-13:  978-0-32153735-5

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..