Marknadsföring: Teori och tillämpningar
ISBN9781292404530
Upplaga3
FormatHäftad
FörfattarePhilip Kotler, Anders Parment, Gary Armstrong
Publiceringsår2022-04-28
FörlagPearson
Antal sidor504
SpråkSvenska

Häftad • 2022-04-28

Marknadsföring: Teori och tillämpningar

av Philip Kotler, Anders Parment och Gary Armstrong

  • ISBN: 9781292404530
  • Upplaga: 3
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2022-04-28
  • Förlag: Pearson
  • Antal sidor: 504
  • Språk: Svenska

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Marknadsföring: Teori och tillämpningar

Boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar släpptes år 2022 och är skriven av Philip Kotler, Anders Parment och Gary Armstrong.

Den består av 504 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.

Köp den ny för 889 kr hos Akademibokhandeln.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Marknadsföring: Teori och tillämpningar utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Ny från 889 kr