Planerad kommunikation : strategiskt ledningsstöd i företag och organisationer
ISBN9789147097494
Upplaga7
FormatInbunden
FörfattarePeter Erikson
Publiceringsår2011-10-06
FörlagLiber AB
Antal sidor308
SpråkSvenska

Inbunden • 2011-10-06

Planerad kommunikation : strategiskt ledningsstöd i företag och organisationer

av Peter Erikson

  • ISBN: 9789147097494
  • Upplaga: 7
  • Format: Inbunden
  • Publiceringsår: 2011-10-06
  • Förlag: Liber AB
  • Antal sidor: 308
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 4 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Markus B
    239 kr

    Bra skick

  • Emmely H
    309 kr

    Ny

  • Jens L
    329 kr

    Ny

  • Josefin T
    359 kr

    Ny

Om Planerad kommunikation : strategiskt ledningsstöd i företag och organisationer

Boken Planerad kommunikation : strategiskt ledningsstöd i företag och organisationer släpptes år 2011 och är skriven av Peter Erikson.

Den består av 308 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Liber AB.

Köp Planerad kommunikation : strategiskt ledningsstöd i företag och organisationer begagnad från en av 4 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 239 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Planerad kommunikation ger en heltäckande beskrivning av effektivt arbete med kommunikation som strategiskt ledningsstöd i företag och organisationer. Den är en av Sveriges mest lästa böcker inom kommunikationsområdet, med fler än 35000 sålda exemplar. Boken utkom första gången 1992 och denna åttonde upplaga är helt omarbetad och uppdaterad. Läs mer Boken tar upp kommunikationens ökade betydelse i samhället och går igenom alla de verksamhetsområden som en kommunikatör arbetar med. Några kapitel tar upp frågor om kommunikationsplanering och -strategier. Andra avsnitt diskuterar etik, hållbarhet, förändringsarbete, organisationsfrågor samt mätning och utvärdering. Nya avsnitt berör fällor i kommunikationen samt desinformation och propaganda. Boken används både på olika marknadsutbildningar och som uppslagsbok för yrkesverksamma. Den fungerar också utmärkt som en vägledning för den som vill ha en bred orientering inom kommunikationsområdet. Om författarna PETER ERIKSON är en av Sveriges mest erfarna kommunikationschefer, med erfarenhet från bland annat TCO och Telenor. Han har också drivit flera av Sveriges största PR-konsultföretag som vd och delägare. Idag arbetar han som konsult inom strategi, ledarskap och förändringsprocesser. Han är ofta anlitad föreläsare och seminarieledare.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 239 kr
 Letar efter nypriser..