Principles of Marketing Scandinavian Edition
ISBN9781292104805
Upplaga2
FormatPocket
FörfattareAnders Parment
Publiceringsår2016-01-15
FörlagPearson Education
Antal sidor492
SpråkEngelska

Pocket • 2016-01-15

Principles of Marketing Scandinavian Edition

av Anders Parment

  • ISBN: 9781292104805
  • Upplaga: 2
  • Format: Pocket
  • Publiceringsår: 2016-01-15
  • Förlag: Pearson Education
  • Antal sidor: 492
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 7 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Lena H
    256 kr

    Bra skick

  • Cassandra S
    350 kr

    Bra skick

  • Jenny H
    459 kr

    Bra skick

  • Simon S
    509 kr

    Ny

  • Miranda H
    509 kr

    Ny

  • Fana F
    559 kr

    Ny

  • Rebecka S
    559 kr

    Bra skick

Om Principles of Marketing Scandinavian Edition

Boken Principles of Marketing Scandinavian Edition släpptes år 2016 och är skriven av Anders Parment.

Den består av 492 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson Education.

Köp Principles of Marketing Scandinavian Edition begagnad från en av 7 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 256 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Principles of Marketing Scandinavian Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This, the second Scandinavian edition, is true to Kotler and Armstrong's classic conceptual framework, which has proved itself an exceptional introduction to marketing and has been used by millions of students all over the world. Principles of Marketing book outlines and discusses concepts and ideas that help students and practitioners develop an effective marketing strategy for today's markets. Cases and examples are written to reflect current best practice in Scandinavian and European companies. The book describes and explains how these companies deal with challenges in domestic and international markets. Set within a Scandinavian context, the text is nonetheless global in scope and thus very relevant for modern marketers.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 256 kr
 Letar efter nypriser..