Reflexiv kommunikation - Nya tankar för strategiska kommunikatörer
ISBN9789147064489
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareJesper Falkheimer, Mats Heide
Publiceringsår2003-11-01
FörlagLiber
Antal sidor176
SpråkSvenska

Häftad • 2003-11-01

Reflexiv kommunikation - Nya tankar för strategiska kommunikatörer

av Jesper Falkheimer och Mats Heide

  • ISBN: 9789147064489
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2003-11-01
  • Förlag: Liber
  • Antal sidor: 176
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Maria L
    209 kr

    Bra skick

Om Reflexiv kommunikation - Nya tankar för strategiska kommunikatörer

Boken Reflexiv kommunikation - Nya tankar för strategiska kommunikatörer släpptes år 2003 och är skriven av Jesper Falkheimer och Mats Heide.

Den består av 176 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Liber.

Köp Reflexiv kommunikation - Nya tankar för strategiska kommunikatörer begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 209 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Strategiska kommunikatörer får allt större problem med att hantera sin omgivning. Reflexiv kommunikation vill vända upp och ned på etablerade föreställningar och bidra till en kulturell vändning för strategisk kommunikation. Läs mer Den ökade förändringstakten skapar ständiga konflikter för organisationer i deras kommunikation, såväl internt som med sin omvärld. I boken diskuterar författarna kommunikationsmyter, organisationsförändringar och medieutveckling. De placerar språk, sammanhang, kultur och meningsskapande i kommunikatörernas centrum. Det handlar lika mycket om att förändra sin egen organisation, som att påverka omvärlden. Om författarna Jesper Falkheimer är fil.dr och undervisar vid Lunds universitet. Mats Heide är fil.dr och lektor vid Lunds universitet.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 209 kr