Strategisk kommunikation
ISBN9789144036953
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareJesper Falkheimer, Mats Heide
Publiceringsår2007-01-10
FörlagStudentlitteratur
Antal sidor170
SpråkSvenska

Häftad • 2007-01-10

Strategisk kommunikation

av Jesper Falkheimer och Mats Heide

  • ISBN: 9789144036953
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2007-01-10
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Antal sidor: 170
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 3 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Emma K
    159 kr

    Bra skick

  • Juni D
    159 kr

    Bra skick

  • Jenny M
    159 kr

    Ny

Om Strategisk kommunikation

Boken Strategisk kommunikation släpptes år 2007 och är skriven av Jesper Falkheimer och Mats Heide.

Den består av 170 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.

Köp Strategisk kommunikation begagnad från en av 3 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 159 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

I en värld som präglas av ständig förändring, oförutsägbarhet och kaos blir förmågan att kunna kommunicera allt viktigare. I den här boken tas ett samlat grepp om kunskapsområdet strategisk kommunikation, dvs. ledning, planering och genomförande av reflexiva kommunikationsprocesser både inom organisationer och mellan organisationer och samhället. Särskild vikt läggs vid kommunikation i organisationer under förändring eller i kris samt deras relation till medier. Författarna utmanar gamla gränser mellan marknadsföring, samhällskommunikation, public relations och organisationskommunikation. Grundläggande kommunikationsteorier om övertalning, meningsskapande samt strategiskt och kommunikativt handlande problematiseras. Strategisk kommunikation är främst avsedd för universitets- och högskoleutbildningar inom medie- och kommunikationsvetenskap, företagsekonomi, sociologi, pedagogik och statsvetenskap. Boken riktar sig också till praktiker inom kommunikations- och marknadsföringsområdet.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad från 159 kr
 Letar efter nypriser..