Strategy: Process, Content, Context 4th Edition
ISBN9781408019023
Upplaga4
FormatHäftad
FörfattareBob De Wit, Ron Meyer
Publiceringsår2010-03-01
FörlagCengage Learning
Antal sidor1008
SpråkEngelska

Häftad • 2010-03-01

Strategy: Process, Content, Context 4th Edition

av Bob De Wit och Ron Meyer

  • ISBN: 9781408019023
  • Upplaga: 4
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2010-03-01
  • Förlag: Cengage Learning
  • Antal sidor: 1008
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Anna M
    409 kr

    Bra skick

Om Strategy: Process, Content, Context 4th Edition

Boken Strategy: Process, Content, Context 4th Edition släpptes år 2010 och är skriven av Bob De Wit och Ron Meyer.

Den består av 1008 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Cengage Learning.

Köp Strategy: Process, Content, Context 4th Edition begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 409 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

The highly anticipated new edition of the market-leading introduction to strategic management from Bob de Wit (Maastricht School of Management) and Ron Meyer (TiasNimbas Business School). Widely acclaimed for its ability to foster creative, non-prescriptive and global strategic thinking amongst students, Strategy 4e builds on the major international success of the prior edition. Developed from wide-ranging market feedback, all of the short and long cases have been replaced or wholly updated with dozens of new cases crafted by the authors and several international contributors. From Google to KPMG, ING Direct to the Metropolitan Opera, the text now features an unparalleled range of organizations with rich settings for students to develop key strategy skills and understanding. New readings, including coverage of hot topics like Blue Ocean Strategy, ensure the theory remains cutting-edge, while a boosted set of lecturer resources makes this the complete package for 21st century strategy courses.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 409 kr
 Letar efter nypriser..