The Dragonfly Effect
ISBN9780470614150
Upplaga1
FormatInbunden (Hardback)
FörfattareCarlye Adler, Andy Smith, Dan Ariely, Jennifer Aaker
Publiceringsår2010-10-15
FörlagJohn Wiley & Sons Inc
Antal sidor240
SpråkEngelska

Inbunden (Hardback) • 2010-10-15

The Dragonfly Effect

av Carlye Adler, Andy Smith, Dan Ariely och Jennifer Aaker

  • ISBN: 9780470614150
  • Upplaga: 1
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • Publiceringsår: 2010-10-15
  • Förlag: John Wiley & Sons Inc
  • Antal sidor: 240
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Jenny H
    184 kr

    Ny

Om The Dragonfly Effect

Boken The Dragonfly Effect släpptes år 2010 och är skriven av Carlye Adler, Andy Smith, Dan Ariely och Jennifer Aaker.

Den består av 240 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.

Köp The Dragonfly Effect begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 184 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Proven strategies for harnessing the power of social media to drive social change Many books teach the mechanics of using Facebook, Twitter, and YouTube to compete in business. But no book addresses how to harness the incredible power of social media to make a difference. The Dragonfly Effect shows you how to tap social media and consumer psychological insights to achieve a single, concrete goal.Named for the only insect that is able to move in any direction when its four wings are working in concert, this book * Reveals the four "wings" of the Dragonfly Effect-and how they work together to produce colossal results * Features original case studies of global organizations like the Gap, Starbucks, Kiva, Nike, eBay, Facebook; and start-ups like Groupon and COOKPAD, showing how they achieve social good and customer loyalty * Leverage the power of design thinking and psychological research with practical strategies * Reveals how everyday people achieve unprecedented results-whether finding an almost impossible bone marrow match for a friend, raising millions for cancer research, or electing the current president of the United States The Dragonfly Effect shows that you don't need money or power to inspire seismic change.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 184 kr
 Letar efter nypriser..