Exploring Public Relations
ISBN9780273715948
Upplaga2
FormatHäftad (Paperback)
FörfattareRalph Tench
Publiceringsår2017-04-11
FörlagPearson
Antal sidor612
SpråkEngelska

Häftad (Paperback) • 2017-04-11

Exploring Public Relations

av Ralph Tench

  • ISBN: 9780273715948
  • Upplaga: 2
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2017-04-11
  • Förlag: Pearson
  • Antal sidor: 612
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Maria R
    439 kr

    Bra skick

Om Exploring Public Relations

Boken Exploring Public Relations släpptes år 2017 och är skriven av Ralph Tench.

Den består av 612 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.

Köp Exploring Public Relations begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 439 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

    Exploring Public Relations: Global Strategic Communication is the definitive academic text on public relations. Now into its fourth edition, it continues to offer a critical analysis, blending theory with real-life application, including many case studies, exercises and discussion questions. Beloved by practitioners and students alike, this is the ideal accompaniment to any PR course.   This new edition has been updated with the following features: -    A new chapter on digital and social media and changes to public relations practice due to digital communications considered in each chapter -    Coverage of fashion, beauty and sports  public relations -    Societal changes and impact on public relations for example how Generation Y interacts with PR -    Updated case studies and mini-cases throughout   Instructors manual and slides are available to lecturers.   A popular textbook for professional body and professional PR courses as well as undergraduate and postgraduate level as it continues to engage students with the thought processes behind some of the latest PR stunts.   Its an excellent introductory level textbook with a European perspective on public relations.  The combination of a written chapter with an extensive list of follow up reading is particularly useful.  It covers a very wide range of relevant subjects. Derek Hodge, Teaching Fellow, University of Stirling   I have worked with Exploring Public Relations since it was fi rst published. It provides a complete in-depth and up-to-date overview of the professional domain of communication practitioners. An easy read, with thoughtprovoking case studies and ample opportunity for refl ection and further study, in - and outside the classroom this book is a real fi nd, for students and lecturers alike. Thank you, Ralph Tench and Liz Yeomans. Lekje Smit, Programme Director: Masters in International Communication, Hanze University of Applied Sciences, Groningen, Netherlands   Professor Ralph Tench is Professor of Communication Education, Leeds Beckett University. Ralph was the subject leader for public relations and communications at the university for 10 years where he oversaw the expansion of the undergraduate, postgraduate and professional course portfolio. He has managed the largest EU funded public relations research projects and his work is widely published in books and academic journals, ranging from management to media journals, and has presented his research around the world. He is a past Board member and President of the European Public Relations Education and Research Association, 2018-2019.   Liz Yeomans is Principal Lecturer, Public Relations and Communication, Leeds Beckett University. Liz was the subject leader for public r...

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 439 kr